Categorieën

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Winkelen en Bestellen

  1. Waarom kan ik geen prijzen zien in de webwinkel?
    Waarschijnlijk heb je nog geen account bij ons, of ben je nog niet ingelogd. 
    Maak snel je eigen account aan!
     
  2. Verkopen jullie ook aan particuliere klanten?
    Omdat wij een groothandel zijn, zijn we alleen gericht op de zakelijke klant. We verkopen daarom helaas niet aan particulieren.
     
  3. Hanteren jullie een minimum orderbedrag?
    Nee, we hanteren geen minimum orderbedrag! Ook voor kleine bestellingen kun je dus bij ons terecht!
     
  4. Kan ik ook telefonisch of per mail bestellen?
    Ja, dat kan! Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier op de website of bel naar 0522 - 700 245
     
  5. Ik ben een artikel vergeten te bestellen. Kan deze nog worden toegevoegd aan mijn bestelling?
    Mocht je een artikel zijn vergeten te bestellen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of bel naar 0522 - 700 245!
    Wanneer je bestelling nog niet is ingepakt of verzonden, is het geen probleem om hier nog iets aan toe te voegen!
     

Verzendkosten en Levertijd

  1. Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
    Brievenbuspakketje:€3,00
    Pakketpost: €5,00
    Afhalen in Rouveen (OV): €0,00
     
  2. Wat zijn de verzendkosten binnen Europa 1?
    Brievenbuspost: €4,50
    Pakketpost: €8,25
     
  3. Wanneer heb ik recht op gratis verzending?
    Binnen Nederland worden er geen verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen vanaf €150,00 excl. BTW
    Binnen Europa 1 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen vanaf €250,00.
     
  4. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
    In de meeste gevallen worden bestellingen die op werkdagen voor 14.00u zijn geplaatst en betaald dezelfde dag nog verzonden.
    Mocht je hebben gekozen om je bestelling te betalen via een overboeking, dan wordt je bestelling verzonden zodra we de betaling hebben ontvangen.
     
  5. Hoe kan ik zien of mijn bestelling al is verzonden?
    We houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Wanneer je bestelling is verzonden kun je dit zien in je account en ook krijg je hiervan een bericht in je mail.
     
  6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Ja, dat kan! In het bestelproces kies je bij stap 4 voor de optie Afhalen. Er wordt dan een afspraak met je gemaakt m.b.t. het tijdstip van afhalen.
     
  7. Met welke verzendpartner wordt mijn bestelling verstuurd?
    Binnen Nederland wordt de brievenbuspost verstuurd met PostNL. De pakketpost wordt verzorgd door DHL.
    Binnen Europa 1 worden de brievenbuspost en de pakketpost verzorgd door PostNL.